Jobbigast.

Jag vill hellre just nu sitta på en Hawaii ö och äta tropiska frukter med någon man älskar.
Inte sitta ensam på mitt rum med huvudvärken som jag haft sen onsdags. Jag blir galen och vill skrika för att få ändra lite på mitt liv.
Jag vill ha kvar mina älskade underbara vänner som betyder så otroligt mycket. Jag vill lägga till nån och kanske radera nån. Jag tror ni vet känslan. Jag vill ha ett ljust liv med vita färger som gör huvudet klarare.
Nyår gjorde inte huvudvärken bättre, för lite sömn, sockerkick och andra kickar...
Gott nytt år föresten. Jag önskade mig den underbaraste drömmen som betyder 10000000000 när klockan slog tolv. Jag spenderade nyår med de fina.
Jag ska steka en korv och doppa den i ketchup. För jag är hungrig och deppig. Kan någon komma med en B&J?
Jag gick vilse innan, det var så läskigt. Men jag hittade ut med hjälp av lite mentalt stöd från nån.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Undra vad du önskade dig... ;)

Själv glömde jag av det :(<3

2012-01-03 @ 22:52:54
URL: http://linneasester.blogg.se/
Postat av: Alice

Nyår var bäst:D<3

2012-01-04 @ 00:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0