Igen, hej igen.

Jag får fortfarande inte skuldkänslor om jag inte bloggar på några dar. Vilket är oerhört skönt ska ni veta. Ja för att göra en liten resume hur min vecka varit hittils. Jag kan ju berätta att jag haft en fin helg.
Lördags: Provfilmning i Göteborg för filmen Cirkeln (jag skippar att skriva ner all kaos som tog oss till stället...), det gick iallafall bra på filmningen och så. Sen på kvällen var det fin fint party at Alicias place! Mysigt var det...
Söndag: Fika hos Linn med fina människor. Väldigt fint.
Sen den här veckan har bara varit kaos. Jag har mycket oro och tankar som tar över. Så nu ska jag försöka för första gången att släppa lite tankar och istället plugga. (Första gången den här terminen, WOW)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0