Älskar dig mer och mer för varje dag.

Jag tänker och tänker, tänker lite till och tänker nog lite mera ändå.
Jag sjunger falskt till Over the rainbow. Jag står framför spegeln och gör fjortisminer för jag aldrig har varit någon. Jag dansar i pyjamasen som sakta glider ner för axeln. Jag äter frysta polly som jag tidigare torterat i min cykelkorg. Jag spelar Wordfeud som aldrig förr. Jag la upp en bild på instagram för första gången på några veckor, tråkig bild på min fläta.
Jag har ätit mycket gott godis idag.
Jag är lycklig, men något saknas.


Kommentarer
Postat av: Scar

Då ska du höra mig sjunga den Sanna! Säger bara herregud så falskt det låter...



Jag tror inte det är något som saknas, utan någon...<3

2012-01-15 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0