Tråkig, kanske.

Jag är nog den roligaste personen som finns. Jag kan sitta och skratta till mina egna skämt en söndag kväll i december. Jag kom precis på mig själv, jag sitter och kollar lite roliga bilder på min nya ultra snygga Mac Book Pro som jag fick i julklapp. Den älskar jag och får abstinens så fort jag är utan den.
Iallafall för att återgå till roliga Sanna. Jag satt och kollade igenom bild efter bild, tillslut får jag upp en bild. Det var ingen speciell bild egentligen bara att i mitt trötta läge som jag är i nu så var den läskigt skojsig.
Därför kan jag glatt meddela att jag kommer somna med skrattkramp i magen. Vilket känns väldigt mysigt.
Min dag har varit väldigt bra får jag säga. Jag har flugit runt som en fluga i Varberg, letat iphoneskal på Rusta och ätit hamburgare i en timme inne på Donken. Det slår nog rekord. Men fy tusan va roligt vi hade det, jag och mina koooooooompisar. Med betoning på o:et!
Nu ska jag sätta på en film och se om mina ögon har lust att blunda och somna in.
Hoppas ni haft en underbar jul med massa paket och sådant!
Här är den roliga bilden...
Jag ser ut som en gammal hagga och lillasystern min ser ut som en groda som får en nål i rumpan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0