N E P T U N U S

Sitter i väntrummet på neptunus i hamnen med min käre broder som ännu inte blivit av med febern. Så det var bara för oss att åka in. Nu väntar vi på resultat och hoppas på att ingenting är fel med sockertoppen. Men det ska lösa sig!

Jag har haft en fin vecka i skolan, eller nej. Ganska körig. Inte alls fin egentligen. Men nu är det helg. Några kompisar till mig ville att jag ska följa med på lokalfest, men har inte lust att supa mig full och spy. Så nej. Jag kollar på film istället.

Hejdå läsare.


Kommentarer
Postat av: Alice

Det är bra att du tackar ner till sånna fester! <3

Hoppas hugo blir frisk :)

2011-12-16 @ 23:18:35
URL: http://aliceflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0