Jag är så himla fräsch.

Jag anser att man kanske inte borde duscha på cirka 3 veckor, just för att spara lite på kroppens egna tillväxt.

Nej jag skojade lite med er.

Utan att ni ska tro att jag är ofräsch så duschar jag varje dag. Bara tänkte skämta lite med er, jag har nog världens sämsta humor. Jag får hålla ut och vänta på att hitta den kärleken som klarar av min roliga skämt. Som bara jag gillar, och min prins såklart. Om han dyker upp någon dag.

Min dag har varit helt lugn. Så himla skönt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att bädda ner mig i sängen med Ben & Jerry och på med romantiska filmer. Sen rullade det på som bara den. Nu har jag stängt av, jag har sett flera tusen kärleks filmer, gråtit en skvätt (till filmerna), badat, ätit köttbullar, gjort en ny spotify lista med endast kärleks låtar.


Har ni haft en fin dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0